XX. mendeko Euskararen Corpus estatistikoa
Testuingurua
Nik neuk filosofia orokar haren kritika beste nahiko lekutan ere
Munduaren eta historiaren eta edozer gauza sozialen erdibikuntza famatu horren kritika ere, halaber.
Lukácsek ustez, hain zuzen erreazionarioen eta inperialisten amarrua omen da.
Erreazionarioena, ta ez beste inorena Lukácsek 1956-an eritzi honen alde ematen dituen arrazoiek beharbada gaurko euskal irakurle
Gaur-gaurkozko baldintzetan, bada, Lukácsi dilema hori erreazionario huts iruditzen zaio.
(Azken finean proletargoa kulturarik ia batere gabe uzten du, gainera).
Onenean ere, ezkerkeriaren erreazioari jokoa egitea, iruditzen zaio, ta kontu berdinera dator (ik.
Dilema hori materialismo edo marxismo vulgarrarena ere izan omen daiteke.
Eta, azkenik, dilema hori errebixionismo sozial-demokrataren aurka joatekoan izan omen zitekeen nola-hala bidezko, probokazio bezala (oraindik ere askotan eginkizun honexekin aurkitu ohi da) edo taktika bezala.
Althusserek horrixe berari